En blogg om mig, mitt liv och mina smycken. En liten ventil att lufta tankar genom.
Ha det bäst - Du förtjänar det
Min profilbild

Dagen var...

2009-04-27 @ 18:42:35
 
...riktigt bra. Tar en paus just nu från pluggandet. Men ska snart fortsätta :) Kom och tänka på en sak förut. Tänk vilket beroende det blir efter ett tag, att veta att man bara kan skriva om hur ens dag har varit, tankar man har eller bara något roligt och inte alls viktigt. Och hoppas på att någon läser, kanske lämnar ett spår av att dom har läst. Hm, man åker till läkaren:
- Jaha, vad kan jag göra för dig?
- Jo, det är så att jag har blivit drabbad av 'bloggsjukan'. Jag har hört att den är väldigt allvarlig. Är det väldigt farligt?
- Ja, jag måste tyvärr meddela att du är döende."

Haha, skulle vara lite kul ;)
   Gjorde ett nytt halsband i tisdags. Det var ett hjärta av ståltråd med fem svarta pärlor på som hängde i en svart läderrem. Blev nöjd med det men har tyvärr ingen bild. Förhoppningsvis får jag det sålt snart. Men det blir nog fler sådana.
   Här är ett annat smycke jag har gjort :)

Ha det bäst - Du förtjänar det!
Kram Kram Becca <3

"Ibland kan man känna sig som en droppe i havet,
men utan den droppen hade havet varit mindre."
(Moder Teresa)





BeccasProduction
Intresserad? Maila [email protected]

40,- + porto

(De priser jag har satt är för både arbete och material.)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0