En blogg om mig, mitt liv och mina smycken. En liten ventil att lufta tankar genom.
Ha det bäst - Du förtjänar det
Min profilbild

Köpte scrapbooking...

2009-04-29 @ 20:03:01
...papper idag för att göra visitkort. Men får nog komma på en annan metod för dom blev väldigt stora. Såg rätt snygga på vistas hemsida för bara portot. Men vet egentligen inte om jag vill ha fabriksgjort. Men men , får väl kolla runt lite. Ni har inget annat tips annars? Vill ju ha lite snyggare att skicka med folk...

Ha det bäst - Du förtjänar det!
Kram Kram Becca <3





BeccasProduction
Intresserad? Maila [email protected]

70,- + porto

(De priser jag har satt är för både arbete och material.)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0