En blogg om mig, mitt liv och mina smycken. En liten ventil att lufta tankar genom.
Ha det bäst - Du förtjänar det
Min profilbild

När jag var hemma...

2009-04-19 @ 20:29:49

...och var sjuk så tänkte jag att jag skulle börja titta över vad jag har för material. Det blev dock inget med det eftersom det var så...mycket. Men har börjat med det nu i alla fall.
Var in på Panduro i Falköping igår också för att få tag på decoupage-lim. Hittade det så det blev två terracottakrukor (9 cm i diameter), dekorerade med mönster på vita magnolia. Mycket nöjd! Det kommer bilder senare.

Här är ett halsband jag gjorde för ett tag sen också...

Ha det bäst - du är värd det!
Kramar Becca




BeccasProduction

Intresserad? Maila [email protected]

15,- + porto

(De priser jag har satt är för både arbete och material.)

 
 

Kommentarer
Lovisa

Grattis! Du vann bloggdesignsutlottningen! :D



Skicka ett mail till mig med dina inloggningsuppgifter samt info som ska stå i headern (om du vill ha någon vill säga, du kanske kan skriva ihop något om din smyckestillverkning?) Skicka också med den profilbild du vill ha i headern, den kommer att vara länkad till ditt profilinfo, så som du har det nu. Ja, och glöm inte skriva vilken färg du vill ha på bloggen :)



Grattis igen! Kram Lovisa

2009-04-20 @ 20:44:13
URL: http://goosebumps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0