En blogg om mig, mitt liv och mina smycken. En liten ventil att lufta tankar genom.
Ha det bäst - Du förtjänar det
Min profilbild

Tack Lovisa...

2009-04-23 @ 20:49:57
...åter igen för den otroligt fina bloggen ! Inte fixad när jag skriver det här men vill bara berätta...
När jag snurrade runt på massa bloggar häromdagen hamnade jag av en slump på hennes blogg. (goosebumps.blogg.se) Hon skulle lotta ut en bloggdesign som hon hade gjort. Det enda man behövde göra va att kommentera. Tänkte "varför inte?" så jag kommenterade bilden...

Sedan för någon dag sen så såg jag en ny kommentar på min blogg :) där stod det att jag hade vunnit en bloggdesign!
Jisses, så otroligt glad jag blev eller <3

I alla fall, den kommer väl sen :) Här är ett annat armband som jag har gjort!

Ha det bäst - Du förtjänar det !





BeccasProduction
Intresserad? Maila [email protected]

85,- + porto

(De priser jag har satt är för både arbete och material.)


Kommentarer
Caroline

Nu har jag mé hittat bloggen din. Riktigt snygg måste jag säga!

Kramar på dig

2009-04-24 @ 16:05:35
Axelina

Svar: jo jag satt ju hemma i mina mysbyxor, har nog aldrig fått på mig andra kläder så snabbt;) Men det var som tur var ingen stor brand så ingen blev evakuerad eller så...

2009-04-25 @ 16:23:15
URL: http://axelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0