En blogg om mig, mitt liv och mina smycken. En liten ventil att lufta tankar genom.
Ha det bäst - Du förtjänar det
Min profilbild

Välkommen till min nya blogg!

2009-03-19 @ 18:53:04
Jag heter Rebecca men kalla mig Becca. Den största anledningen till att jag har skapat bloggen är för att kunna visa upp mina hemma gjorda smycken. Alla smycken jag lägger ut är till salu. Jag ska försöka att lägga upp bilderna så fort jag gjort färdigt något och även en del om hur det ser ut under arbetets gång. Nu kommer jag främst lägga upp bilder på de smycken som jag har kvar till salu. Om du undrar något eller vill veta mer om mig eller min produktion, skicka då iväg ett mail till "[email protected]"

Ha det bäst! Du är värd det...

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0